Julkaisut

Tällä sivulla on koottuna julkaisut, joita ovat kirjoittaneet hankkeet opettajat ja ohjausryhmän jäsenet. Selaa esimerkiksi Hiki, ähky ja loikka, hankkeen julkaisu, jossa osallistujat käyvät läpi ja analysoivat työskentelyn eri vaiheita; mistä aloitettiin, miten päästiin liikkeelle, mitä esteitä ylitettiin ja mitä opittiin.  


Hiki, ähky ja loikka – Osallistujien pedagogisia mietteitä ja ideoita hankkeen varrelta. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-60-8593-7

Halsas, Marjaana 2019. Avoimuuden periaatteella. Tempus 2/2019

Juurakko-Paavola, Taina, Nelson, Mike & Rontu, Heidi 2018. Language teacher perceptions of digital literacy in Finnish higher education.AfinLA year book 2018.

Kirkkomäki, Annika, Kavander, Pirjo, Tuunanen, Maria & Kettunen, Sinikka 2019. Foreign language learning with flipped classroom method in higher education in Finland. Iceri2019 proceedings. Iated Publications https://iated.org/publications

Lehto, Teija & Halsas, Marjaana 2019. Astu sisään ruotsin opintoihin. Tempus 4/2019.

Tunkkari, Anna 2018. Portfoliolla uutta potkua ruotsin opintoihin. HAMK Unlimited Professionahttps://unlimited.hamk.fi/muut/portfoliolla-uutta-potkua-ruotsin-opintoihin

Wallenius Liisa, Lehto Teija, Votkin Taija & Halsas Marjaana 2018. Online Platform for Digital Multi-Disciplinary Language Learning., ICERI2018 Proceedings., International Academy of Technology, Education and Development.

Wallenius, Liisa, Votkin, Taija & Sevón, Sofia 2019. Digital portals in language learning encouraging student autonomy. EDULEARN19 Proceedings. Iated Publications https://iated.org/publications

Votkin Taija, Wallenius Liisa, Lehto Teija, Halsas Marjaana 2019. Pedagogical Underpinnings of a Multi-Disciplinary Language Learning Portal – the Connection Between Theory and Practice., INTED2019 Proceedings., International Academy of Technology, Education and Development.