Tällä sivulla on koottuna julkaisut, joita ovat kirjoittaneet hankkeet opettajat ja ohjausryhmän jäsenet. Selaa esimerkiksi Hiki, ähky ja loikka, hankkeen julkaisu, jossa osallistujat käyvät läpi ja analysoivat työskentelyn eri vaiheita; mistä aloitettiin, miten päästiin liikkeelle, mitä esteitä ylitettiin ja mitä opittiin.
Hiki, ähky ja loikka – Osallistujien pedagogisia mietteitä ja ideoita hankkeen varrelta. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-60-8593-7
Halsas, Marjaana 2019. Avoimuuden periaatteella. Tempus 2/2019
Juurakko-Paavola, Taina, Nelson, Mike & Rontu, Heidi 2018. Language teacher perceptions of digital literacy in Finnish higher education.AfinLA year book 2018.
Kirkkomäki, Annika, Kavander, Pirjo, Tuunanen, Maria & Kettunen, Sinikka 2019. Foreign language learning with flipped classroom method in higher education in Finland. Iceri2019 proceedings. Iated Publications https://iated.org/publications
Lehto, Teija & Halsas, Marjaana 2019. Astu sisään ruotsin opintoihin. Tempus 4/2019.
Tunkkari, Anna 2018. Portfoliolla uutta potkua ruotsin opintoihin. HAMK Unlimited Professional https://unlimited.hamk.fi/muut/portfoliolla-uutta-potkua-ruotsin-opintoihin
Wallenius Liisa, Lehto Teija, Votkin Taija & Halsas Marjaana 2018. Online Platform for Digital Multi-Disciplinary Language Learning., ICERI2018 Proceedings., International Academy of Technology, Education and Development.
Wallenius, Liisa, Votkin, Taija & Sevón, Sofia 2019. Digital portals in language learning encouraging student autonomy. EDULEARN19 Proceedings. Iated Publications https://iated.org/publications
Votkin Taija, Wallenius Liisa, Lehto Teija, Halsas Marjaana 2019. Pedagogical Underpinnings of a Multi-Disciplinary Language Learning Portal – the Connection Between Theory and Practice., INTED2019 Proceedings., International Academy of Technology, Education and Development.